Τρίτη, 24 Απριλίου 2012

Νίκος Κουτρούμπας - Ο Υποψήφιος Βουλευτής του Χωριού μας

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στα Καστέλλια του Νομού Φωκίδας.
Γιος του Ιερέα Παπαχαράλαμπου και της Αλεξάνδρας Κουτρούμπα
Δεν κρατώ από γενιά πολιτικών.

Προτάθηκε το όνομά μου από ανθρώπους που γνωρίζουν την προσωπικότητά μου και τέθηκε μαζί με άλλα ονόματα σε δημόσια διαβούλευση.
Από την αρχή της ενήλικης ζωής μου και για αρκετά χρόνια εργάσθηκα στα μεταλλεία Φωκίδας. Στη συνέχεια εντάχθηκα στο σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας και αποστρατεύθηκα ως Διοικητής της Εθνικής Μονάδας ΕΥΡΩΠΟΛ της Διεύθυνσης Διεθνούς Αστυνομικής Συνεργασίας του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας.
Δημιούργησα μαζί με τη σύζυγό μου Παρασκευή, Ψυχολόγο, μια όμορφη οικογένεια που ολοκληρώθηκε με τα δυο παιδιά μας Αλέξανδρο και Σεβαστιάννα.
Η ευθύνη για το μέλλον των παιδιών και των επόμενων από αυτά γενεών πυροδότησε την επιθυμία μου να ασχοληθώ με τα πολιτικά δρώμενα.
« Το ότι απολαμβάνω αυτή τη στιγμή την τιμή να είμαι υποψήφιος βουλευτής για τον τόπο μου είναι μεγάλη ευθύνη για μένα. Αν η προσδοκία στο πρόσωπό μου είναι να λειτουργήσω σαν γνήσιος Έλληνας θα φανώ αντάξιος των προσδοκιών. Αν με τιμήσετε με την ψήφο σας θα εργασθώ με αφοσίωση, όπως έχω μάθει από την αρχή της ζωής μου να εργάζομαι σκληρά και να προσπαθώ για το καλύτερο. Αυτή είναι η θεωρία και η πράξη της ζωής μου.
Δεν μπορεί να συνεχιστεί να επιτρέπουμε στους πολιτικούς που μας έφεραν εδώ να μας δημιουργούν την αμφιβολία μήπως είναι στραβός ο γυαλός… Όχι. Στραβά αρμενίζουμε! και πρέπει να αλλάξει ο καπετάνιος και να γίνουμε όλοι εμείς.. Γιατί εμείς επιβαίνουμε, το δικό μας παρόν και μέλλον διακυβεύεται. Για το λόγο αυτό παραμένουμε σταθεροί στο αίτημα για συμμετοχή όλων σας στη δημόσια διαβούλευση. Δε θέλω να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι υπάρχουν εύκολες λύσεις ή θαύματα. Θα χρειασθεί να γίνει πολύ μεγάλη προσπάθεια από όλους να αλλάξει η ρότα, αλλά τουλάχιστον, δε θα είναι καταδικασμένη πλεύση αλλά θα έχει έναν προορισμό που θα οδηγήσει τα παιδιά μας με ασφάλεια και προοπτική».
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ αυτοί που αισθανόμαστε έτσι. Είμαστε όλοι αυτοί που συνειδητοποιήσαμε το αδιέξοδο και που πραγματικά δε μας εκφράζει κανένα υφιστάμενο πολιτικό κόμμα και με αυτήν την έννοια ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ. Μας συνδέει όλους το ότι αισθανόμαστε και ΕΙΜΑΣΤΕ ΈΛΛΗΝΕΣ, που θέλουμε να καθορίσουμε την τύχη μας με τη συμμετοχή μας στο δικό μας κίνημα.